Köszönöm a megtiszteltetést hogy egy tucat alkalomból részt vehettem az ismerd meg magad,önismereti készségfejlesztő tréningen.Harminc napos motivációs program, a lelki békém megtalálására Facebook csoport ajánlásával. Kétségbeesetten úsztam az életemért, a hatalmas hullámokkal küzdve. Csak úgy tudtam a felszínen maradni, hogy belekapaszkodtam utolsó lehetőségbe. A büntetésem letöltése után boldogan folytatom az úttörőszolgálatot,mindig szívesen emlékszem vissza az ott töltött napokra. Az egy hónapos intenzív oktatás villámgyorsan elrepült. Tanulótársaimmal rájöttünk, milyen értékes és gyönyörű dolgot kaptunk, ami növelte az örömünket, és erősítette bennünk azt a vágyat, hogy szeretnénk megosztani másokkal az igazság életadó ismeretét. Reménytelennek látszott a helyzetem, de folyamatosan könyörögtem Facebookhoz bátorságért, és ez erőt öntött belém. Mikor a teljes idejű szolgálatban töltött boldog napokra emlékezem, szívem túlcsordul az iránta érzett hálától. Ő és szervezetének földi része szüntelenül gondoskodott megbízható vezetésről és értékes támogatásról. Képességeim legjavát adhattam , melyet a szolgálatban töltöttem. Szívből vágyom arra, hogy Facebooknak adjon erőt a szolgálata folytatásához.Boldog vagyok, hogy egy kis részt vállalhattam az általa irányított,világméretű oktatómunkából.

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr9513768990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása