Tegnap

2017.05.02. 14:02

Belváros ismert népszerű hely,nagy tömeg sikítozás. Egy fiatal ember hörögve vonaglik a földön merev görcsökben.Láttam már ilyet nem szép látvány,azonnal leoldottam derék szíjamat fogai közé feszítve megakadályozva a fulladást.Vérző habzó valami szájából fújtatva teste földet verdesve.Pár perc küzdelem után oldalra fektettem és lassan engedve megpihentünk.Mellettem feltűnt egy néni halkan motyogott valamit. Dermedt csend és tétova tehetetlenség próbáltam kommunikálni az éledező emberrel.Telefonomon mentőket hívom drámai percek hosszú töprengés ,emberek átlépnek felettünk.egy leányzó angolul kérdi mi történt.Mentős diszpécsert sürgetem szűk óra és még mindig semmi.Végre magához tért méla álmából se kép, se hang kérdi mi történt..Nyugtatom vízzel lemosom arcát, közben elmondja édesanyját ápolja mert súlyos Alzheimer-kóros.Diszpécserrel közlöm sokadjára a pontos címet,ki igazítva a helyes kerületet.Ennyi az élet, közlöm a fiúval hogy jól jött ki a dologból megitatom friss vízzel.Megérkezett a szirénázó autó.

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr4112425881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása