Peppinek.....

2011.09.17. 20:06

Állok a színpad szélén és fogom a függöny szélét, várlak, hallom az ügyelő hangját. Böröczky színész urat várják nagyszínpadon. Lépteid koppanását hallom de nem látlak,most is tréfálkozol mint mindig.Pár hete bejöttél hozzám komor arccal és közölted velem nagy beteg vagyok, próbáltam nem hinni el a hihetetlent.De szemeidbe nézve rájöttem te már tudod amit én csak sejtek.Bemelegítő rúgásod felébresztett mint a szép időkben a színész meccseken.Miért kell feladnod kérdeztem önmagamtól, az okát nem bolygatom.Szeretettel elengedtelek mély nyugalommal lelkemben tudva ott jobb lesz neked, az égi motoros pályán húzod a gázt tovább.Huncut mosollyal nézel minket, ült a poénod megettük ezt is. Legyen szebb és jobb mint nekünk ide lent. Kívánom drága jó barátom drága Peppi...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=_GoiL4_HD4U

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr73234773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása