Tegnap sétáltam a városban,jó időben minden adott volt egy kellemes szombat délutánra.Keletről nyugatra haladtam az Andrássy úton társaságomban Jogász, tanár és minden más egyed közelített a belváros felé.Felettünk helikopter körözött,mint a filmekben,melettünk méltósággal a Gárda menetelt.Vidékről jött tanár emberek nem értették miért a kordon város szerte, SZÖGI LAJOS kollégájuk emlékének jöttek tisztelegni. Én úgy tudtam hogy egy szabályosan bejelentett felvonulás részese vagyok,tévedtem úgy kezeltek mint egy társadalomra veszélyes köztörvényes bűnözőt.Ha emlékezetem nem csal az utca másik oldalán képviselték e réteget.Emlékeztetőül a nagy gyűllés létre hozója ellen 13millió Ft sikkasztás a vád.A másik vezető résztvevő csak 3év felfüggesztett börtönnel jutalmazták az Olaszliszkai panamázás ügyében.Miről beszélünk?Kinek van félni valója.Engem szorítanak kordonok mögé,mivel szolgáltam e kitüntető figyelemre.És hab a tortán SZABADSÁG téren szabályos csapda várt,G.I.Joe elit kommandósok hada vett körbe bennünket.Majd minden felszólítás nélkül tömegbe lőtték könnygáz gránátjaikat,hatás leírhatatlanul sikerült.Pánikszerűen menekült ki merre látott,ha látott.A jól sikerült közbeszerzés eredményeként rendkívüli erejű gáz öntötte el a teret,durva tréfának voltunk áldozatai.Kutyás emberek kergettek öklendező embereket,fenomenális érzés töltötte el lelkemet, igen ez már demokrácia,államunk gondoskodik rólunk.Megvéd minket a ránk törő kisebbségtől ha kell az életünk árán is.A menekülő tömeg ha már a megbeszélt programot szét zavarták bemenekült a HAZATÉRÉS templomába,gondolva feloldozza a bűnösöket lelkiismeretük terhe alól.Hát nem dicső rendőrségünk Kb 1/2 órára megfosztott pár száz embert mozgás szabadságától,biztos meg tudják majd indokolni tettük helyességéről a közvéleményt."Az indokolatlan brutalitás a törvény tisztelőknek üzent,így nem lehet élni.

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr231349366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása