Találkozás.

2010.07.06. 12:42

Hajnali derengésben,ébredezve valahol az utcák sűrűjében.Megláttam Őt karcsú alakján ajándék végig suhant a tekintetem.,ajándék ez a nap gondoltam magamban.Kerestem a szem kontakt lehetőségét,meglátni és megszeretni a pillanat műve volt. Felszállt a buszra és rám nézett,elolvadtam egyből.Belső érzés kényszerített hogy megérintsem, vágytam rá egyszerűen.Nem haboztam megsimogattam az arcát,végzetes találkozás történt velem.Nyugodt volt és fegyelmezett,hirtelen belecsókolt a tenyerembe,hálás szerető mozdulattal..Egyszerre megszűnt minden körülöttünk,csak ő volt és én a mindenségben.Földön kívűli pillanat részese voltam,benne lenni a csodában,két lélek találkozott.Közben gazdája jelzett és ő leszállt vele,a románcnak vége lett.Ment teljesíteni kötelességét segíteni és szolgálni az embert ,Golden retriever vakvezető létére.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr932133196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása