Ez a tavasz nem az a tavasz!

2010.03.04. 09:26

"Verecke híres útján jöttem én ,
fülembe még ősmagyar dal rivall,
Szabad-e Dévénynél betörnöm
Új időknek új dalaival?"

Ez a Tavasz Nem Az a tavasz!

Reggel kinyitom szemem meleg napsütés fogad,madár csicsergés friss szellő fény és a remény vesz körül.szívemet átjárja a jóleső melegség tudom már más lesz gondolatban már levetítem a jövőt.A föld nem változik én változok,ami eddig fontos volt most értéktelenné válik.Ha engedek én is olyanná válok mint ők,lehúznak magukhoz kicsinyes önző játékaikkal felszínes életükkel.Ma játszunk úgy, hogy Te vagy én ,vagyis hogy én vagyok Te. Nem Budapesten vagyunk ,hanem az Üveghegy mögött.A valóság remélem az Országház környékét nemsokára átnevezik Örömök terének fogják hívni vagy az Örömök utcájának.Drukkolok hát ennek a különös világnak és reménykedem élményeik sosem hamisak kiket az összenyalábolt ritmus olykor megríkat tényleg befelé sírnak és tiszta kék éterekbe oldódik átszellemült tekintetük.A pillanat s talán silány utánzat az ünnepekbe öltöztetett rezignált élet még hamiskásan vissza int.Kívánom találjuk meg a vigaszt és a megnyugvás nyugalmát, ne csak a kétségbeesést. 

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr121807975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása