2004. december 5-én igennel szavaztam

2009.12.06. 12. 05.
2004. december 5-én igennel szavaztam

Írta: Harcos December 5. Kossuth tér - Győzött a nemzeti érzésű emberek szavazata, de nem volt elég. Nem értettem szerény fejemmel, hogy tehettünk ilyet. Sarkított példa.: az állat, nevezzük majomnak, halott gyermekét több napon át óvja hordozza, vigyáz rá. Mi emberek lemondtunk saját vérbeli élő rokonainkról. Nem szégyellem, sírva mentem hazafelé. Két szó jutott eszembe, szégyen és a fájdalom. Így éltem meg ötödikét.



Erzsébet-híd - reggel 08:30-kor már ott álltam, vártam az eseményeket. Nevezzük kék cédulás választásnak, de itt a kérdés, csak nyolc ember akarja megváltoztatni a megváltoztathatatlant. Érdekes a politikai hatalom hullámzása, azonnal lezárták a Pesti és Budai oldalt, és vártak. Nem értettem, miért nem tudják elszállítani a két kocsi utasait, kik blokád címén álltak a hídon. Tétovaságot véltem felfedezni vagy politikai hatalmi játszadozást. 14:30-ra tudták rendezni soraikat. Indokolatlan volt felvenni a demokrácia fátylát, ugyanis e rendvédelmi erők nem haboztak, tiltakozó nyugdíjasokat szétverni a Kossuth tér kertjében. Egy fuvallatra délután szabályos karhatalmi renddé váltak, céltudatosan uralták a teret.

Október 23.
 Talán ez volt:"legszebb nemzeti ünnepünk". A regnáló hatalom hozta pavlovi reflexeit, kizárta a népet, Nemzet nélkül ünnepelte önmagát. Ismereteim szerint nincs a világon hely, ahol ez megtörténhetett volna. Meg is lett a következménye, az elkeseredett nép, kormányváltó hangulatot produkált. A történelem megismétli önmagát, a játék elkezdődött, szabályok nélkül, sötét eszközökkel. Őszödi beszéd után kellett egy kis figyelem elterelő hadművelet, nem számított érték és ember élet. Itt látszik magas politikai vezetőink felelőssége vagy bűnrészessége.Nyugati pályaudvartól karhatalmi módszerekkel az Astoria felé szorították tudatosan a nemzeti érzésű tüntetőket. Biztonsági szempontból érthetetlen döntésnek lett következménye, lovasroham majd brutalitás, eszükbe ne jusson a hatalom ellen lépni. Német tanár barátaimnak telefonáltam meneküljenek a nagy gyűlés színhelyéről, mert valami szörnyű dolog készül. Nem hallgattak rám, könnygáz lett a vége, mai nap is érthetetlen miért kellett egy   rendezvény végén megakadályozni az emberek hazamenetelét. Ördögi terv volt, a véres erőszakot meg kellett indokolni erélyesség látszatával . Láttam a Tv székháznál áldozatul dobott felkészületlen rendőri egységet, sokkot kapva, összetörten, nem értettem miért áll tőlük ötszáz méterre a felkészült G.I. Joe elit kommandó, kiket ötszöri kérésre sem engedtek társaik felmentésére. Eseményt  akartak produkálni felsőbb parancsra. Kíméletlenúl rárontva békés résztvevőkre.
Most már tudom, nem ők féltek, hanem az irányítóik, hogy a nép haragja ellenük fordul és elsöpri országházastul őket. Csendes megjegyzés: a feldühödött tömeg érdekes módon nem akart vért ontani, kimentették az égő vízágyús kocsiból a sérült rendőrt.  Barátomnak az elhíresült Sün névadójának szóltam; húzzátok ki, ne legyen tragédia . Az emberélet is elfért volna  a sátáni színjáték oltárán.  Jó mulatság, férfi munka volt. A lelkiismeretükkel és tettük súlyával meg majd, elszámolnak a bűnösök.

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr461356498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása