Aggódtak..

2012.06.30. 20:03


Ma egy régi rádiós barátom beugrott hozzám, aktuális foci téma lezongorázva,majd utána csendesen megjegyezvén látott engem egy rendezvényen.Tőle nem kell tartani de óva ínt.figyelmeztetett.Mondtam neki én Nemzetben és Hazában gondolkozom.és sok embert ismerek.Mosolyogva említettem némi közöm van az eseményekhez.így vagy úgy általam.Megnevezvén hosszú idő után kamera előtt is láthatóvá váltam,idő hely említésével tudatosan,felvállalva önmagamat.Tisztába vagyok a gépezet működésével és alkalmazkodok elvárásaihoz..Vigyázni meg oda fent szoktak, rám reményeim szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr784621263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása