K.O.

2009.08.30. 22:05

Ünnepnek vége, tompa vagyok, fejem kába. Valami elszakadt bent és a felismerés félelmetes.
Agymosott halottként mászkálok az utcákon, érzéketlenül szemlélődöm, megszűntem létezni.
Döbbenet, fel sem fogható a történések sorozata. Úgy érzem magam, mintha egy fantasztikus
film kellékei közt ténferegnék. Budapesten vagyok 2009. március 15-én. Végletekig megalázva, az emberi méltóságot beledöngölve a pesti flaszterba. Megpróbáltuk ünnepelni Nemzeti ünnepünket, a magunkfajták, a magunk módján. Nem ezt kívántam drága népemnek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr811349504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása