CSENDES SIKOLY

2009.08.30. 21:34

Lassan ébredt a város,borongós reggelen alkalmi oknyomozóként elindultam feltérképezni hogy állunk 52év után a forradalom ünnepén.Állami rendezvényen letudva a kötelezőt kerek fél órát szántak a megemlékezésnek,valószínű belül többre nem futotta.Külön megemlíteném a körítés most már állandó eszközeit, a kordont és a mérhetetlen sok rendőrt.Úgy éreztem magam mint a mérgezett egér a labirintusban.Arról nem is beszélve,hogy lassan már diktátori nagyságba emelkednek egyesek igaz a mi pénzünk bánja,de ki hatalmazta fel kérdem?Jobbik gyűlésén már éreztem valamit a remény csiráját véltem felfedezni hála a felszólalóknak.De ez kevés az üdvözüléshez.Alkalmam volt az összes érintett vezetővel beszélni,rá kérdeztem miért forgácsoljuk az erőnket külön utakon!Válasz nem vagyunk ellenségek, de nincs közös nevező.Szerintem ez több mint önfejűség így megosztva semmi remény a tovább lépésre.Az ingatag lábakon álló regnáló hatalomnak nem kell tenni semmit,oszd meg és uralkodj elvét betartva így erőnyerővé válik.TEVE utcánál érezhető volt a feszültség,hála a ránk vigyázó karhatalmi erőknek,de becsületükre válva nem ragadta el őket az indulat,gondolom az EUS képviselők jelenléte frusztrálta viselkedésüket.Nos a kis ördög ágaskodik bennem:Gyűlés után haza mennek a legények gondoltam én naivan,hát nem elindultak a városba kb5-8száz ember.Tudom a spontán forradalmak így indulnak el,de a városba 5ezer rendőr várta őket.Mikor óvatosságra intettem a felvonulás vezetőjét,megemlítette a bosszantó atrocitásokat Metró forgalom korlátozását,személyi motozásokat,igazoltatásoknál személyes iratok lemásolása.Nos itt jön a de mért kockáztatja több száz fiatal biztonságát felelős vezető létére,részemről meggondolatlan lépés volt.A Várban-i, Deák téri teve utcai résztvevőt kellene együtt látni az ország összes másként gondolkodójával! így együttes fellépéssel kellene jobbá tenni életünket.
Ui:A rendezvények biztosítása 310 millió forintba került.

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosh.blog.hu/api/trackback/id/tr741349411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása